Slogan
FinMyLife adviseert over financiële planning, vermogen en hypotheken. Het bedrijf wilde een slogan die –in combinatie met het logo– zowel het aanbod als de bedrijfsvisie weergaf. Uiteindelijk viel de keus op ‘Voor een financieel gezonde toekomst’.
Advertentie
Een advertentie of promo is in wezen een plaatje met zo min mogelijk tekst en een maximale impact die in een fractie van een seconde de aandacht van de kijker trekt. Dat betekent: heel veel weglaten en een beeld en toonzetting vinden die de toeschouwer raken.
Mailing
Mailings zijn over het algemeen bedoeld om lezers in actie te brengen. Bijvoorbeeld om hen ertoe te bewegen een product uit te proberen. Of om met een nieuwe service van een bedrijf kennis te maken.
Goede mailings zijn nooit lang en altijd zo persoonlijk als maar mogelijk is.
Bedrijfspresentatie
Bedrijfspresentaties kunnen allerlei vormen hebben. Het kan een beeldpresentatie zijn (Power Point, Prezi of film), een pitch van 60 seconden, een profiel op LinkedIn of een banner. Druk op de knop om een voorbeeld te zien van een 60-secondenpitch.